29 Mart 2013 Cuma

*KOMBİN** :)

Ve benim için bu işin en eğlenceli kısmı; kombinlemekk!!!! :)
Vera Wang'ın geçen sezounundan, bu sezon içinde tercih edilebilecek bir gelinlik seçtim bugünkü kombinim için. 
Gelinliğin eteğinin dantel, göğüs kısmının düz olması, ayrıca göğüs kısmının o şahane ayrıntısı ve sevimli kemerini çok sevdim, buda gelinliği sevdiğim anlamına geliyor zaten :p 
Ayakkabı olarak Casadei'nin Softymetal modelini giydim sevgili arkadaşlar, aslında istediğim renk değil ama istediğim model tam olarak bu ;) Rengi biraz daha koyu olsa harika olacak.
Buketimi burada bahsettiğim ortancalar ve burada bahsettiğim şakayıklardan hazırlattım, ama sapına belimdeki kemerin renginden bir kurdela sardırmam gerekiyordu, onu unutmuşum :p
Makyajımı da toprak tonlarında yaptırdım, dudağımda belli belirsiz bir ruj var. 
Çok güzel oldum kiiiii :)))

Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder