29 Mart 2013 Cuma

Çiçek *Beyaz Ortancalar***





Ve işte karşılarınızda benim en sevdiğim çiçeklerden biri : Ortancaaa!!!


O tomur tomur çiçeklerine, orda pembe, burda mavi, şurda beyaz, yada mor olan rengine, bir sürü minik çiçeğin büyük bir ortanca topu oluşturmasına bayılıyorummm!!! Kısacası ortanca sevgimin somut bir açıklaması yok, tamamen duygusal :)

Belki de yandaki fotoğraftaki gibi bir ortanca topunun içinde hem pembe, hem mor, hem beyaz minik çiçekçikler olduğundandır :)


Bu gün beyaz ortanca buketlerini paylaşacağım sizlerle, diğer renkler de ilerleyen günlerde gelecek.
iloveswmag.com
Ortancalar, güller ve burada bahsettiğim şakayıklar ile hazırlanmış, şahane bir buket, kısa saplı, sapına da dantel sarılmış, çokta güzel olmuş!
Aşağıda ki fotoğrafı da buradan aldım. Beyaz ortancalardan hazırlamış Nikki bu güzel buketi, onun altında gördüğünüz ise elinde pembe ortancalarla Nikki! :)
shop.wildatheart.com


Matt Steeves Photography

Pinterest

Pinterest
www.withycombefair.co.uk

www.flower-arrangement-advisor.com
Biliyorsunuz ki ortancalar topraktaki minerallere göre renk değiştiriyorlar. Peki beyaz ortancalarımız olması için ne yapmalıyız : ortancamızın toprağının PH seviyesinin 7 civarında olmasını sağlamalıyız, kireçli toprak demek beyaz ortanca demektir. Bunu başarmak çok zor ama denemekten ne çıkar diyorum ve Nisan'da deniyorum. Belki de sizin beyaz ortanca buketinizi benim yetiştirdiğim çiçeklerden yaparız?

2 yorum:

  1. ayyyyy cnm o kadar çok sevdiğim bir çiçekki ortanca!!! evde balkonda yetiştirmeye çalışıyorum hatta mavi olması için çok çaba harcadım ama başaramadım:(((
    evlenirken de gül yerine ortanca istiyorum ben de:)))

    YanıtlaSil
  2. KEsinlikle bende ortanca istiyorum :)))
    Bu sıralar her yerde varlar zaten, migrosta gözüme ilişti geçenlerde, bende alacağım eve yakındır.
    Ben sana mavi olması için gerekenleri yazarım ileride ;)
    Bu arada gölgede olmasına dikkat etmeyi unutmaaa :)))
    öpüyoruummm çok :*

    YanıtlaSil