11 Şubat 2013 Pazartesi

Düğün masam nasıl olsun?

Sorunuza cevap olacak, yaraniza melhem olacak fotograflarla sizlerleyim...
İlk fotoğraftaki süslemeye bayıldım. Tamamen, her şeyiyle benim tarzım.
Çiçeklerin renkleri, aksesuarlar, mumlar, hatta kek bile diyebilirim. Böyle basit bir şey istiyorum, kendi halinde, üstten çiçekleri sarkıtmayı da unutmasınlar ama :))








Aşağıdaki masanın renkleri de çok güzel değil mi? Davetiyelerimiz tabakların yanında, çiçeklerimiz  her zamanki gibi soframızda, son derece kendi halinde, şık bir masa. Mumları da unutmayalım lütfen ;)                                                                          
                                                                                                                                                           


Burada ise ayrıntıları sevdim ben.  Renkler annem gibi toprak, krem ve sütlü kahve sevenler için, son derece  soft, ve sade. Çiçeklerde bile renk kullanılmamış. Orada farklı tonda sadece kırmızı bir çerçeve görüyorum, bir de masadaki   sos :) Ayrıntıdan kastım ise minik lambalar ve duvardaki çerçeveler <3



Bu masamızda çiçek olayını biraz abartmışız sanki, ne dersiniz :)
Ama gördüğünüz gibi çiçekler dışında her şey sade, ve şık. Bence bu kadarcık çiçeğin kimseye zararı olmaz:)




P.S. : Fotoğrafların hepsini Pinterest tan aldım, en kısa sürede sahiplerini bulup sizlere duyuracağım ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder