5 Mart 2013 Salı

Çiçeklenmek!

Gelin çiçeği en çok dikkat edilmesi ve özen gösterilmesi gereken aksesuarlardan biri bence.
"Amaaan nasıl olsa sadece düğün başlarken elimde oluyor, bir saat bile elimde tutmuyorum, alt tarafı üç beş fotoğraf çektiriyorum." demeyin derim :))
Saçma sapan buketlerle güzelim gelinliğinizi mahvetmek, yada fevkalade fotoğraflarınızı rezil etmek istiyorsanız ayrı tabi ki. Ama o gün sizin düğün gününüz, en güzel sizsiniz, neden her şeyiniz ile güzel olmayasınız ki?
Hadi gelin gelin buketlerine bakalım;    ;))





Bunlar tarz olarak biraz daha farklı olanlar. Bu buketlerin benzerlerini daha önce de paylaşmıştım, buradan göz atabilirsiniz şip şak. Ben çok sevdim, renkli şirin ve farklılar, fakat son fotoğraftakini tercih etmezdim sanırım :) Diğerlerini de şekerden yaptırıp, arada bir ısırık alabilirim gibi :)
Bu tarz bir buket kullandığınızda çok fazla dikkat çekeceğini de bilmeli ve bunu göze almalısınız, gelinliğiniz ikinci planda kalabilir benden söylemesi. Hatta bu tarz bir buketle sade bir gelinlik tercih etmenizi de tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder