13 Mart 2013 Çarşamba

Monique Lhuiller 2013 Yaz Gelinlikleriiii

Daha önce burada 2013 gelinliklerinde nelerin ön planda olduğundan kısaca bahsetmiştim. Şimdi o bahsettiklerimin hepsini Monique Lhuiller 2013 İlkbahar koleksiyonunda gözlerinizle göreceksiniz.
Lütfen ayrıntılara dikkat!!!

En beğendiğim 3 modelle başlıyorum, burada dantellere dikkat edelim, bir de o fiyonkları neredeyse koleksiyondaki tüm gelinliklerde göreceksiniz :)





İşte fiyonklu gelinlikler ;


Bu yıl gelinliklerde kat kat etekler olacak demiştim diye hatırlıyorum, alın size muhteşem katlar;


Birde eteklerde deniz kızı modeli mi olacaktı ne? :)


Ve yine dantaller, üst bedenler tamamen dantellerle bezenmiş, çok şık;


Ben koleksiyona bayıldım. Sizde Monique Lhuilleri'in ilkbahar koleksiyonunu sevdiyseniz ve nerede bulabilirim bu güzel gelinlikleri derseniz işte adresleri;

1. Vakko Wedding House Akaretler
    Süleyman Seba Cad. No: 27 İstanbul
    Tel : 0 212 258 66 08
2. Vakko
    Harbiye Mah. Abdi İpekçi Cad. Aysel Apt. 37 1/2 D: 3 Nişantaşı / İstanbul
    Tel : 0 212 481 63 00
Follow my blog with Bloglovin

2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ve büyük emeklerle ortaya çıkarılmış modeller , hayranlık duymamak elde değil tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğeniyorum.

    teşekkürler :)

    YanıtlaSil