11 Mart 2013 Pazartesi

Film gibi bir gece - 2

"Hangover" filmini bir çoğunuz bilir. Benim çok güldüğüm, 3.sü de gösterime girdiğine göre izleyen herkesin en az benim kadar güldüğü film kadar gelinliklerde güzel. Serinin ilk filminde Sasha Barrese'nin giydiği Amsale gelinliğini sizlere bir hatırlatayım dedim, malum 2009 filmi, belki unutmuşsunuzdur :)
Bu arada Amsale'nin kolleksiyonundan da bir kaç seçenek koyuyorum ki gelinlik seçiminde ilham versin ;)
Hepsi çok sade, abartısı olmayan , veee Türkiye'de de bulabileceğiniz gelinlikler. Nerede bulabileceğinizi postun sonuna ekliyorum ;)

Ve huzurlarınızda Sasha Barrese ;



Şimdi de gelinliklere bir göz atalım. Bu yıl klasik prenses modelinin yanı sıra, kat kat etekler, danteller, ağır işlemeler ve deniz kızı yada balık etek dediğimiz modelleri göreceksiniz mağazalarda, işte Amsale'den bir kaç örnek aşağıda :)
Dantele bayıldığım için ilk iki gelinliğin üst kısımlarını çok sevdim.


Özellikle göğüsleriniz küçükse ve de omuzlarınız geniş ise tercih etmenizi tavsiye ettiğim straplez modeller de ayrı bir güzel, ilk gelinlik biraz ağır gibi gözüküyor, ama o kadar şahane ki bence bir geceliğine katlanılabilir :))


Hemen hemen her vücut tipindeki kadının tercih edebileceği tek omuzlarda gördüğünüz gibi yine podyumlarda.


 Unutmadan Amsale gelinlikleri için Beymen Nişantaşı mağazasına uğrayabilirsiniz ;)
  www.amsale.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder