7 Mart 2013 Perşembe

İddiaya Var mısın?

Şimdilerde "İyi ki de moda oldu." dediğim sırt dekoltesine takmış durumdayım.
Güzel sırt dekolteleri çılgıncasına ortalarda dolanmaya başladığı günden beri bacak (istisnalar hariç, örneklerini göreceğiz :p) ve göğüs dekolteleri bendeki anlamını yitirdi. 
Gelinliklerlede de gördüğünüz üzere son derece şık duruyor. Sevgili İlknur Karasoy'un güzel olan her şeyi bizimle paylaştığı Lookbook'tan bir kaç iddialı gelinliği sizinle paylaşmak istedim. Bence hepsi muhteşem, bir o kadar da iddialı ;))  




3 yorum:

  1. Sırt dekoltesini ben de çok severim.
    Bu nedenle gelinliğimde de tercih etmiştim. Çok da beğenildi. Hatta o kadar güzel tepkiler aldım ki, herkese sırtımı döndüm ehehehe

    recine-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hahahaha :))) En iyisni yapmışsın, bu devirde kimseden fayda yok hehe:)
    Sırt dekoltesi bence bacak ve göğüsten çok daha seksi, benim seksi bulmam ne kadar bir şey ifade etmesede :)))

    YanıtlaSil
  3. catering firmalari Dügün ve organisayonlariniz için
    en iyi catering firmasi burada

    Avrasya catering Dügün ve organisayonlariniz için
    en iyi catering firmasi burada

    Gelin Basi Dügün ve organisayonlariniz için
    en iyi Saç Tasarimi Gelin basi Kuaförleri burada

    Düğün ve organisayonlariniz için
    en iyi Saç Tasarimi Gelin basi Kuaförleri burada

    Düğün Salonları semtinize en yakın ve ekonomik olanlar yorumları okuyun!


    YanıtlaSil