7 Mart 2013 Perşembe

içler dışlar çarpımı x)


Gelelim iç çamaşırlarınaa!
Sanki dışı hallettik de sıra içe geldi diyebilirsiniz. Sakın haa! :)
İç çamaşırınızı gelinliğiniz kadar, hatta ondan daha da özenli seçmeniz gerekiyor diyebilirim, sabahtan akşama kadar içerisinde kıvranmak istemiyorsanız tabi ki.
Yine bir çok alternatifimiz olacak, gelinliğe göre askılı, askısız, düz, dantelli, yarım, bütün, şekillendirici, büstiyer, korse, jartiyer diye devam edecek :)
Ben beğendiğim bir kaç modelle başlayacağım.
Daha sonra istediğinizi hemen alabilmeniz için, marka ismi, web sitesi, fiyatları gibi detayları da vereceğim ki her şey daha da kolay olsun. İşte benim beğendiklerim ;


1. Bu modeli düz kesimlerle kullanamazsınız elbette ama göğüs kısmı aynı şekilde dik olan bir gelinliğiniz varsa içine giyebileceğiniz en güzel iç çamaşırlarından biri bu olur diye düşünüyorum. Ben rengine, modeline, danteline bayıldım!



2. Peki buna ne diyeceksiniz? Bu ikisini birbirinden ayıramıyorum ben, ikisini de çok sevdim. Modeli, kumaşı, göğüsteki minik dantelleri harika, ve çokta rahat gibi. Tabi ki uygun gelinlikle!

3. Benim güzel 3 numaram; Magic Form'un Muse kolleksiyonundan. Çok rahat olduğuna şüphe yok ama askılar nedeniyle straplez bir gelinliğiniz varsa, bu modeli kaybediyorsunuz, size bir alttakini veriyoruz :)

4. İşte size tüm gelinlik modelleri ile kullanabileceğiniz bir iç çamaşırı. Hem iki parça, hem askısız, hemde muhteşem dantelleri var. 
Bir çoğunuzun Miranda Kerr'i gördüğü gibi Victoria Secret'ın web sitesine tıkladığını biliyorummm!!! Henüz tıklamamış olanlar için ; http://www.victoriassecret.com/


5. Bu şirin büstiyerin Candice'e yakıştığı kadar size de yakışacağından eminim. Yine bir çok gelinlik modeliyle kullanılabilir ve rahat!


6. Magic Form'un Muse serisini ben çok sevmiş olacağım ki bunu da sizlerle paylaşıyorum. Tüm detayları ile model çok güzel, ama 3 parça biraz uğraştırır, beni sıkar derseniz o ayrı.


Dediğim gibi iç çamaşırı için seçenek çok ve hepsi de birbirinden güzel. Ama şimdilik 6 taneyle idare edin.
Diğerleri de çok yakında geliyor.... ;)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder