8 Mart 2013 Cuma

Kafaya fazla Takma Cicim ;)


Duvaklar; uzunlu, kısalı, dantelli, taşlı, sade milyon tane duvak, ve son zamanların hiti saç aksesuarları, yine çeşit çok, yine kafanız karıştı değil mi? Ama kafaya takmayın, burada amaç mutlu gelinler ise biz sizin yerinize kafanıza takarız efenim :)
Aşağıda bir kaç tane aksesuar önerim olacak. İnceleyip fikir edinebilirsiniz.
Bu arada tüm bunların gelinliğinize, saçınıza, yüz tipinize ve boyunuza uygun seçmeniz gerektiğini asla unutmuyorsunuz. Bu konuda da çok yakında imdadınıza yetişeceğim ;)


Sadecik bir aksesuarla giriş yapmak istiyorum. Latest-hairstyles isimli sitede "Havadar Doku" başlığıyla yayınlanan bu modeli çok sevdim, çiçekte oraya şahane olmuş bence. Çok doğal, gelinliğinizin havası da böyle doğal ise bu tarz bir aksesuar düşünebilirsiniz.



Ben saç bandı istiyorum derseniz de bu şık modeli önerebilirim. Yan tarafındaki çiçeği çıkarsak, daha da güzel olabilir belki :)


"Ben enseden dağınık bir topuz yapayım, çiçeğimi de kenara iliştireyim." diyorsanız işte size hem saç modeli, hemde aksesuarınız. Gelinliğe de ayrıca dikkat!


Minik taşlı, pırıltılı çiçekler isteyenlere de güzel bir seçenek. Kolayca bulabileceğiniz bir aksesuar ve çokta şık!

Bu aksesuarların tümünü kolaylıkla bulabilirsiniz, bulamazsanız bana yazın ben size göndereyim :)
Tabi aksesuarı bulmakla iş bitmiyor, doğru gelinlik ve doğru saç modeli ile kullanmazsanız yazık edersiniz ona göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder