18 Mart 2013 Pazartesi

PABUÇ *Uzay Çağı Trendi*


Bu sezon dolaplara metalik renkler giriyor diye dedikodular dönüp duruyordu uzun zamandır ortalarda. 
Bir de baktım olay dedikodudan çıkmış, metalik griler, altınlar, pembeler, maviler mağazaların vitrinlerindeki yerlerini çoktan almış. Hatta herkes Uzay Modasına ayak uydurmaya başlamış bile.
İsmi tamamen benim uydurmam olan Uzay Çağı Trendi'nden siz güzel gelinleri de mahrum etmek olmaz diye düşündüm, ve bir kaç ayakkabı seçtim gelinliklerinizin altına.
Umarım Uzay Çağı Trendi ayakkabılarınızı beğenirsiniz gelincikler :))



İlk 4 model bilenlerin tarzından hemen anlayacağı üzere Chloe.



Aşağıdaki iki modelde Dior'un 2013 koleksiyonundan. Üstteki modelin topuğu ve burnuna bayıldım. Bu burunların da trend olduğundan bahsetmeme gerek yok sanırım :) 
                   

Ve Ropert Sandersonlar...Model şahane değil mi?


Aşağıda görmüş olduğunuz da bir adet Valli. Banttaki ve topuktaki kırmızı ayakkabıyı canlandırmış, güzel bir çiçekle tamamlanırsa nede şahane olur hayal edin lütfen :)


Vee Sarah Jessica Parker'ın ayağında gördüğünüz Ganvito Rossiler....


Özellikle kırık beyaz, krem rengi ve vintage modellerle yada aynı renkte payetleri olan gelinliklerle şahane olur diye düşünüyorum Uzay Çağı Trendi ayakkabıları. Ben bu Gianvito Rossi'yi kullanırım örneğin. Elime de aşağıdaki gibi bir buket alırım, tabi fiyongunun rengini biraz değiştirmek lazım :))


Monique lhuillier gelinliğim, Gianvito Rossi ayakkabılarım ve şirin buketimle işte hazırımmm :))))




2 yorum:

  1. Merhaba Nurten,ayakkabı seçimin muhteşem olmuş,ellerine sağlık her şey çok renkli ve çok rahatlatıcı görünüyor:))

    YanıtlaSil
  2. Melaba Bilge :) Senin Sinem'in düğününde giydiğin ayakkabılar kadar güzel değil ama idare edişini seviyorum :)

    YanıtlaSil