11 Ocak 2016 Pazartesi

Nerede Benim Gelinliğim ***

Merhaba,

Yazmaya ara verdiğimde uzun bir aradan sonra kendi düğünümün detayları için klavyenin başına geçeceğimi tahmin etmiyordum elbette.
Ama evleniyorum ve düğüne sadece 5 ayım kaldı!
Henüz hazır olan şeyler ise sadece yemek takımım, su ısıtıcım, ekmek kızartma makinem ve nevresimlerim!!!
Bu demek oluyor ki koşarak geçireceğim 5 ayda benimle birlikte öğreneceğiniz onlarca şey var :)

Mesela gelinlik, her genç kızın hayali!
Benim için kabusa dönüşmek üzereydi. Denediğim her gelinlik gelinlik giymenin benim hayalim olmadığı düşüncesine biraz daha yaklaşmama neden oluyordu! Hiç bir şey beğenemeyecektim, aman ben o gelinliğin içinde mutlu olamazdım, bunun üstü çok şöyleydi, bunun danteli böyleydi derken Vakko'ya gittim hayatım değişti. Tamam abartıyorum, hayatım değişmedi :) Ama Vakko Wedding sayesinde giymek istediğim gelinliğe karar verdim. Her yerde dantel gelinlik ararken, aslında dantel değilde tülün tarzıma daha uygun olduğunu farkettim. Bunu 10 tane gelinlik denedikten sonra farketmem trajikomik bir hikaye olsa da, gelinlik seçme sürecinde bulunanlar anlayacaktır ki bu iş sanıldığı gibi kolay değilmiş ve bir hafta içerisinde "İşte buuuu!!!!" deyeceğin gelinliği bulmak neredeyse bir mucizeymiş.

Ve nikah şekeri! Kimimiz için romantik, kimimize egzantrik, bazılarımıza fantastik, yada fantazik bana ise eğlencelik bir şeyler lazımdı, aylarca düşündüm düşündüm, derken bir beyin fırtınası ile çözdüm işi.

Evleneceğim tarih aylar öncesinden belliydi, bende 5 ay önce başladım çalışmalar. Öyleyse bu bir başlangıç yazısı olsun ve bir sonrakinde kısacık gelinlik maceram ve gelinlik seçimi önerilerim ile çok daha güzelini hazırlayayım sizlere..

Herkese bol şansss!!!!




2 yorum:

  1. Düğün fotoğrafçısı hakkındaki tecrübelerinizi aktarır mısınız?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Ben düğün fotoğrafı çektirmedim :) İki düğünüm oldu, ve sadece salon fotoğrafçıları ile çalıştık :)

    YanıtlaSil