5 Nisan 2013 Cuma

**Kırmızı halıdan Düğüne :)

Yıldızların Oscar ödül töreninde kırmızı halı üzerinde salındıkları o güzel kıyafetlere bakarken, "Aaa ben bunu gelinlik olarak giyerim" demekten kendimi alamadığım yetmiyormuş gibi, sizlerle de paylaşmak istedim :)
2013 Oscar töreninde kırmızı halıdaki ünlülerin hangisini tören çıkışı gelin yaparız, gelin bakalım :)




Amy Adams'ın Oscar de la Renta elbisesinden, şahaneee bir gelinlik olur. Bu sezonda gördüğümüz katlı etek modasına uygun, eteği biraz uzun ve eminim ki ağır olsa da genel olarak elbisenin işlemesiz ve dantelsin oluşu kurtarır durumu diye düşünüyorum. Ve ilk Amy'i gelin yapıyorum :))


Jennifer Lawrence ise Dior elbisesi ile ikinci gelin olabilir bence. Bu elbise eğer bir gelinlik olsaydı, balık etek modasına uygun, sade, şık bir gelinlik olurdu. Ama ben tercih etmeyebilirdim. Yada beline renkli bir kurdela yapar öyle giyerdim. Göğüsleri aşağıda göstermiş gibi geldi bana?


Charlize Theron'un kendisi gibi güzel Dior elbisesi de fevkalade bir gelinlik olabilir. Peplum detayının üzerindeki boncuklar, göğüs dekoltesi çok güzel duruyor. Takılarınızla, buketinizle canlandırabileceğiniz sade bir model.


Amanda Seyfried'in özel yapım Alexander McQueen elbisesi de güzel bir ayakkabı ve minik küpelerle iyi bir gelinlik olmaz mı?


Kristen Stewart'ın Rem Acra elbisenin eteğindeki tül detaylarını çok sevdim. Çok çok çok sevdim hatta, gelinlik için biraz daha abartılabilir diye de düşünmedim değil :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder