4 Nisan 2013 Perşembe

GELİNLİK* MIRA ZWILLINGER ***

Çok sevdiğim bir tasarımcının muhteşem tasarımlarını paylaşacağım sizlerle.
Israil doğumlu Mira Zwillinger inanılmaz derecede başarılı olduğunu düşündüğüm ekibiyle, büyük bir ustalık ve titiz bir çalışma sonucu el yapımı bu şahane couture gelinlikleri tasarlamış bizler için. Dantel, şifon, krep, özenle seçilmiş kumaşlar, göz alıcı işlemeleri ve boncuk, pul sevmiyor olmama rağmen çok beğendiğim zevkli mi zevkli boncuk detayları ile tüm modeller beni büyüledi. Özellikle aşağıdaki modele bayıldım!!!!
Bende istiyorummmmmm!!!!!






Bu iki modelde dantellerin yukarıya doğru sarmaşık gibi yükselişi, omuzlar açıkta izlenimi vermesi gelinlikleri farklı kılmış. Kabarık değiller, ama danteller öyle güzel dağılıyor ki gelinliklerin üzerinde inanılmaz derecede şık gözüküyorlar. Aslında en sevdiğim model üstteki sanırım :)))






Bakınız boncuklar ve simler rahatsız etmeyecek bir şekilde, zarifçe serpiştirilmiş. Son derece şık ve sade.






Aşağıdakiler model değil, gelinler, ve bakar mısınız ne kadar yakışmış...






6 yorum:

  1. çok güzeller. ben dantellere bayılırım. bunlarda bi harika...

    YanıtlaSil
  2. http://www.evtasarimlari.com.tr/luks-tasarimlar/gelinlik-tasarimlari/
    bunlarda güzel. nette görünçe paylaşayım dedim:))

    YanıtlaSil
  3. Düz elbise gibi olan modellere bayılıyorum zaten kabarıklar gitsin gelsin düzler (: Gelinlikler harika birkaç tanesini kopyaladım senden haberin ola (:

    YanıtlaSil
  4. Venüs çok teşekkür ederim paylaşımın için. Beğenmene sevindim :)
    Kokoşcum kopyala sorun değil :))

    YanıtlaSil
  5. içim gitti gelinliklere
    özellikle son 3 üne hep hayalimdir tarlatansız bir gelinilk giymek amabu tarz gelinlikleri bulmak çok zor buldun diyelim dünya para=(

    YanıtlaSil
  6. Ahh sorma Begüm benimde içim gidiyor :) Ama terziler var, istediğin modeli diktirebilirsin bence. Olmadı gel bana dikeyim :))

    YanıtlaSil