18 Nisan 2013 Perşembe

***BONBONELLEEEEE Nikah Şekerleri


Nikah şekeri aramaktan sizi kurtarayım istiyorum. "İşte buuuu!!!" deyin ve başka bir yere bakmak zorunda kalmayın istiyorum. Bir sürü işin arasında birde onunla uğraşmayalım, nokta atışı yapalım istiyorum. Biliyorum çok fazla şey istiyorum ama buna oldukça yakın hissediyorum kendimi :)
Bonbon gibi şeker Bonbonelle'de bir sürüüü nikah şekeri seçeneğimiz var, ve hepsi tam benlik! Klasik olanlar klas, modern olanlar gerçekten farklı, şirin mi şirin, şeker mi şeker. Bence nokta atışı olmasa da çok yaklaşmış olabiliriz Bonbonelle ile aradığınız nikah şekerlerine, bir göz atın bakalım;




























11 yorum:

  1. benim hiç nikah şekerim olmadı :(

    YanıtlaSil
  2. Hemen aliyim göndereyim ben sanaaaa, kıyamam hiiççç :(

    YanıtlaSil
  3. eveeett çok isterim,
    düğün yapıcaz diye şeker yaptırmadık biz :(

    YanıtlaSil
  4. çok eğlendim bloğunda gezinirken.. keşke 6 ay önce tanışsaymışız :)
    ben senden de yeniyim buralarda. beklerim.
    http://mgcstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hangisinden istersin Bademle Buduk :))
    Teşekkür ederim MGC :)) geç olsun güç olmasın, sana bi faydamız olmadıysa da senden sonrakilere olur :))

    YanıtlaSil
  6. bizden geçti artık :)
    ballı olan bayıldım

    YanıtlaSil
  7. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥

    YanıtlaSil
  8. Geçmemeli, hiç bir şey için hiç bir zaman geç değil bence, şimdi de keyfini yaşayabilirsin ;) yok öyle bırakmak kendini kızarım çok!

    ♥♥♥♥♥ öpüyorum hepinizi!

    YanıtlaSil
  9. 10. evlilik yıldönümümde yaptırayım o zaman :)

    YanıtlaSil