22 Mart 2013 Cuma

*Saç Örgüsü***

Yağmurlu bir İstanbul'dan merhaba!
Yoksa yine yağmurlu mu demeliydim...
Gündüzüm geceme döndü 3 gündür bulutlar yüzünden :( 
Neyse ki güzel olan herhangi bir şey hayatımı bir anda aydınlatmaya yetiyor :) Bu günde saç örgüleri aydınlattı içimi. 2012'de olduğu gibi 2013'te de sık sık göreceğiniz, yapacağınız ve yaptıracağız saç örgülerinden bir kaç seçme yaptım size.
Ben çok seviyorum saç örgülerini ama saçlarım çok az olduğu için böyle şahane modeller yaptıramıyorum. 
Bir fotoğraf bulursam koyayım da gülün hatta, bit gibi oluyor benim örgüler :)
Güneş doğana kadar sizi aydınlatması için bir kaç güzel model;
Bir de yağmur müziği : http://fizy.com/#s/3x3hbm





Bu da benim modelim işte, raad olucaksın modeli, yada bırak dağınık kalsın modeli diyebiliriz :)))





1 yorum:

  1. lovely! anyways, thanks for visiting my blog dear! Want to follow each other? just tell me! :)

    NEW POST UP ON MY BLOG! Visit here:
    http://theweirdperfectionist.blogspot.com/


    xoxo.

    YanıtlaSil