16 Mart 2013 Cumartesi

PABUÇ * Oldum Rengarenk Pabuçları :)*

Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır vak'asını yaşadığımız şu son iki günde içim kapkaranlık oldu. Camları pencereleri açmak, imdaat diye bağırmak istiyorum. Kuşlar gibi güneşi olan bir yerlere göç etmek, bikinilerimi giyip "yaşasın yaazzzz mevsimiii" diye haykırmak istiyorum. İki gün önce 23 derece olan hava sıcaklığının bu gün 3 derece olmasına da inanmak istemiyorum ayrıyetten. 
Hal bu iken, bu kadar bunalmış iken havanın gri renginden şu sıralar trend olan gelinlik altı renkli pabuçları sizlerle paylaşayım, içimizi açayım istedim. 
Vee işte huzurlarınızda renk renk, model model gelin ayakkabıları;






Bu yılın rengi, benim özellikle çıldırdığım mint yeşili de bence şahane olur gelinliğin altına ;


Odamın dekorasyonunda bolca kullandığım turkuaz da fena olmuyor aslında ;)

Peki bu güzel topuklu pembeler???


Çok beğendiğim bir pembe ayakkabı vardı, taşlı kemeri olan, bilekten bağlı, gelinliğin altına da nasıl yakışmıştı anlatamam, ama bulamadım fotoğrafını :( Bulur bulmaz sizinle paylaşacağım ama söz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder